Algemene Ledenvergadering verplaatst naar vrijdag 29 januari 2021

De Algemene Ledenvergadering (ALV) die gepland staat voor 20 november, zal worden verplaatst naar vrijdag 29 januari 2021

De Algemene Ledenvergadering (ALV) staat in de jaaragenda gepland voor vrijdag 20 november. Het lijkt echter onwaarschijnlijk dat we tegen die tijd de vergadering op een reguliere wijze in het clubhuis kunnen organiseren. Een speciaal ingevoerde spoedwet maakt het wel mogelijk om een ALV volledig digitaal te houden, mits er aan bepaalde voorwaarden wordt voldaan. Een andere mogelijkheid is om de ALV uit te stellen; conform onze statuten zou een ALV uiterlijk in januari moeten plaatsvinden. Na beraad is door het bestuur besloten om de ALV te verplaatsen naar vrijdag 29 januari 2021

Wij hopen van harte dat de situatie het dan toelaat om u zoals gebruikelijk in De Blauwe Terp uit te nodigen. U wordt hier te zijner tijd verder over geïnformeerd.

» Nieuws archief

Footer

Welkom bij TV Assendelft

Tennisvereniging Assendelft, opgericht op 14 maart 1969, is de oudste van de twee tennisverenigingen van Assendelft. Ons park aan het Rosa Manuspad 1, of zoals vroeger werd vermeld: “achter Dorpsstraat 321”,  telt 5 kunstgrasbanen en 2 smash court banen (die in 2013 zijn aangelegd), voorzien van een lichtinstallatie.

Lid worden?

Klikhier om direct lid te worden

Clubhuis
De Blauwe Terp